Při nákupu nad 700 Kč doprava ZDARMA!

Často kladené dotazy

Z jakých produktů si můžu na vašem e-shopu vybrat?

Věnujeme se převážně výrobě obojků a vodítek. Na našem e-shopu si můžete vybrat z široké nabídky ručně pletených obojků a vodítek z Paracordu550 nebo z naší nabídky ručně vyrobených lanových vodítek. V naší nabídce nechybí ani hračky pro psy, které ovšem nejsou hlavním produktem naší výroby a proto u nějakých druhů hraček nelze volit barevnou kombinaci.

Jak funguje objednávka na míru? 

Na našem e-shopu si také můžete sestavit vlastní obojek či vodítko přesně podle vašich požadavků a představ. Je to velice jednoduché. V případě obojku si zvolíte typ pletení, způsob zapínání obojku a velikost. Z našeho vzorníku barev si poté vyberete tu barevnou kombinaci, která se vám nejvíce líbí.

U Paracord vodítka si také můžete vybrat styl pletení, délku a typ vodítka (přepínací/s rukojetí). Dále si můžete zvolit typ a barvu kování, které bude na vaše vodítko použito. 

U lanových vodítek si také volíte barvu, délku, typ vodítka a barvu kování. Lanová vodítka vyrábíme ve dvou průměrech 10mm a 8 mm.

Podrobné informace pro sestavení produktů  na míru naleznete zde.

Je možné objednat produkt na míru, který nemáte v nabídce?

Ano, po předchozí domluvě a upřesnění všech parametrů je možné objednat například: spojku na vodítko,  vodítko na připnutí do auta, výstavní vodítko,...

Okrajově se věnujeme u výrobě provazového vybavení pro koně (ohlávky, vodítka, otěže, nákrčáky).

Pokud byste měli zájem o některý z těchto produktů, neváhejte se na nás obrátit. Využít můžeš náš e-mail info@lead-land.cz nebo nám můžeš napsat na našem Facebooku nebo Instagramu, na obou těchto sítí nás nalezneš pod jménem @leadlandcz. 

Jak je to z vrácením zboží?

Zboží, které si objednáte z našeho e-shopu se štítkem skladem, Můžete vrátit do 14 dnů od převzetí zásilky bez udání důvodu. Zboží nesmí jevit jasné známky opotřebení a ideálně by k nám mělo doputovat v původním obalu. Pokud se toto zboží rozhodnete vrátit, máte dvě možnosti. Buď Vám za vracené zboží vrátíme peníze nebo si z naší nabídky můžete vybrat jiný produkt s tím, že rozdíl ceny Vám bude vrácen nebo naopak budete muset tento rozdíl doplatit.

U zboží, které vyrábíme na zakázku není možné produkt vrátit. Pokud by například neseděla velikost obojku, je možné jej po předchozí domluvě upravit a zaslat  zpět zákazníkovi. Proto prosím vybírejte pečlivě a obvod krku měřte přesně podle našeho návodu. 

Formulář k vrácení zboží zde.

Jak je to s dopravou?

V současné době si u nás můžete vybrat ze tří možností dopravy. 

Doprava na pobočku Zásilkovny Čr (Z-point): 60 Kč (+30 Kč dobírka) - při nákupu nad 950 Kč doprava ZDARMA.

Balík na poštu (Balíkovna): 65 Kč (+30 Kč dobírka)

Doručení na adresu (Zásilkovna): 120 Kč (+30 Kč dobírka)

Doprava na pobočku Zásilkovny Sr (Z-point): 95 Kč (+35 Kč dobírka)

Jaké nabízíte způsoby platby?

U nás na e-shopu můžete zaplatit třemi způsoby: Kartou online, převodem nebo dobírkou (+30 Kč)

Můžu u vás objednat na dobírku i produkty vyrobené na zakázku?

V současné době můžete objednávat i produkty vyrobené na míru na dobírku. Odesláním takovéto objednávky se zavazujete k platbě a je možné po zákazníkovi platbu vymáhat. Pokud si u nás objednáte na dobírku a balíček si nepřevezmete, tak v budoucnu již není možné Vám balíček poslat na dobírku. Jedině pokud zaplatíte předem. 

Tím Vás nechceme jen strašit. My naopak naše Zákazníky musíme pochválit a říci, že s tímto máme minimální problémy a až na pár výjimek, které by se možná daly spočítat na prstech jedné ruky, si všichni své balíčky na dobírku vyzvedli. :-)

Můžu vaše produkty prát?

Samozřejmě, že naše produkty prát můžete. Za nás je ideální je prát v ruce, protože kování by mohlo pračku poničit. Pokud se jej přece jen rozhodnete prát v pračce, doporučujeme prát na 30 stupňů celsia. 

Lze u Vás zboží reklamovat?

Samozřejmě, pokud je zboží v záruce a vyskytla se na něm nějaká vada, která nevznikla vlivem běžného opotřebení, tak Vám zboží rádi reklamujeme. Pokud Vám reklamaci uznáme je možné si dále vybrat ze dvou možností. Buď Vám za reklamované zboží vrátíme peníze nebo jej můžete vyměnit za jiný produkt z naší nabídky. Samozřejmě vám buď peníze z rozdílu ceny vrátíme nebo nový produkt budete muset doplatit. 

Jak postupovat k vyřízení reklamace naleznete zde.

Zasíláte i na Slovensko?

Jasně, objednávat u nás mohou i zákazníci ze Slovenska. Jako dopravce zatím mohou využít  Zásilkovnu. 

Za jak dlouho ke mě balíček dojde?

Toto není tak jednoznačné a dodací lhůty se na našem e-shopu hodně liší. Pokud jsi objednal/la zboží skladem, můžeš ho očekávat do 5 pracovních dnů.

Zboží, které odesíláme na zakázku se u nás zdrží o  něco déle a tento čas záleží především na vytíženosti naší dílny. Nejpozději však  zásilku odešleme do 15 pracovních dnů. Takže nejpozději by ti balíček od nás měl dorazit do 20 pracovních dní od doby kdy jej objednáš a v případě platby převodem nebo online i uhradíš. Průměrně naši zákazníci čekají na svůj balíček na zakázku 14 dnů.